Skip to main content

Little Precious Things #1

Sometimes, one plus one is equal to two. And some other time, it is not. And whether you wonder or not, the rule of universes is as intricate as it can be. Left any inhabitant dwell perpetually. For some who wander, they may learn a bit. But it does not mean whose left behind got nothing. 

Strolling around the web, I found some cute pic. For the pic as too good to be forgotten, I decided to keep it in here and share it with you. Enjoy!









Comments

Popular posts from this blog

Tentang Kreasi dan Konsumsi

Bagaimana kita mencerna berpengaruh terhadap kualitas aksi yang kita lakukan. Apa yang menjadi asupan kita bertindak sebagai bahan bakar semangat. Dan kapan aksi yang kita lakukan menjadi gambaran bagaimana hidup akan berjalan.

Ayah yang Khawatir

Menurutku, semakin kita bertambah dewasa, beberapa istilah yang kita kenal dari kecil akan berubah perwujudan konkretnya di kepala, antara melebar dan mendalam. Kita tidak lagi terpaku hanya pada makna harfiah saja. Istilah hanya digunakan untuk mengerecutkan maksud komunikator kepada komunikan. Pemahaman komunikan, lagi-lagi dipengaruhi  oleh perubahan tersebut.